maandag, 16 december 2019 17:02

Privacy First jaarverslag 2018

Hierbij publiceert Stichting Privacy First graag haar jaarverslag 2018: klik HIERpdf om de pdf-versie te downloaden. Bij dit jaarverslag hoort tevens onze jaarrekening 2018 (pdf, reeds in april 2019 gepubliceerd). In ons jaarverslag leest u alles over onze voornaamste activiteiten in 2018 (en deels alvast 2019), waaronder onze Nederlandse Privacy Awards, onze campagne rond het referendum tegen de Sleepwet, onze rechtszaken, onze lobby, onze evenementen en projecten.

Privacy First heeft opnieuw een positief en turbulent jaar achter de rug. De publicatie van dit jaarverslag is daardoor vertraagd, maar immer actueel. Ondanks de komst van de Europese privacywet AVG staat het recht op privacy in Nederland nog steeds onder enorme druk. Een krachtige organisatie als Privacy First blijft daarom cruciaal en uw steun als sponsor of donateur is en blijft daarbij onmisbaar. Klik HIER om donateur van Privacy First te worden!